091204

Good Morning!!

Hur trött kan man egentligen vara?? Snoozade i 2 timmar, nu sitter jag och äter frukost. Mackor med Kalles Prickiga och ett stort glas minimjölk :P Gott!!!
Är så mongo-trött att jag skulle kunna sova hela dagen. Måste ändra på dygnet... Det funkar ju inte! Gick o la mig vid 3 tiden igår men somnade inte förrän 6 - 6.30 typ. Låg och vred på mig i ca 3 timmar... Normalt? I dont think so! Det underbara är också att man börjar bli smått förkyld. NOT! Men det går över ganska snabbt... Brukar det göra iallafall.
Nu när jag vaknade så hittade jag min käre storebror hemma, Marcello! Han har varit hundvakt hos en kompis hela veckan. Så nu är han här, äter frukost med mig och tittar på Stargate SG1 =) Hehehe
Anyway! Ska hoppa in i duschen nu och börja fixa i ordning mig. Ska försöka hinna till stan innan jobbet idag med min mor. Hitta hennes tangoskor som hon har tjatat om... Vädret ser dock inte så roligt ut =( 5°c, kallt och möjligtvis så regnar det också. Not fun! Vad tror ni? Kanske ska ha gummistövlarna på mig idag? :P Svart-lila-blommiga! Jättefina. Köpte dem när  jag va i Chile i somras =)
Nej nu ska jag dra mig.. See Ya Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0