091207 - Trött!

Hej Hej!
Igår så hade jag en underbar eftermiddag. Åkte till skanstull och träffade Cazzandra (Cazz) och Anna-Karin (A-K), satte oss på Läckerbiten och åt Carbonara =) Drack lite Newcastle och Fish så klart.. Efter maten gick vi och handla lite snacks och dricka samt toapapper. Det var hur fint och stort som helst!!! Me like a lot! Jätte stor och avlång hall, köket direkt till vänster, toan till höger. Mellan dörrarna till köket och sovrummet har de en massa garderober. Efter toan så kommer en walk-in-closet!! Stor och rymlig =) Därefter kommer vardagsrummet och så har de en ganska så stor balkong riktad mot en typ inner gård. Kristopher (Kris) kom precis innan vi skulle börja med att göra rent runt fönsterna eftersom att det va en psyko som bodde där innan och hade tejpat och använt kludd till att försegla fönsterna och balkongen. Han trodde att han skulle bli ihjäl gasad annars. Så där höll vi på ett tag och sen kom Marianne (Marre) och Fia (Fifi) och målningen kom igång.
Den dagen kan sammanfattas så här:
- Läckerbiten o äta
- Skrubba
- Måla
- Dricka/supa, drinkar och öl
- Måla
- Läckerbiten o fish
- Måla
- Hem o sova.
Hur som helst så hade jag hur trevligt och mysigt som helst =)
Imorse gick jag upp vid 7 på morgonen, dvs att jag sov runt 2 timmar. Iallafall så skulle jag med Valle till ett lunch-hak i Bergshamra där jag jobbade med henne och lärde mig alla rutiner m.m. eftersom att jag ska jobba istället för henne medan hon är i Helsingborg på sin gudsons dop. Det va hur kul som helst... Alla va jättetrevliga och hjälpte till en massa och förklarade en massa på ett bra sätt. Dem vet hur de vill ha det. Det är nämligen 3 delägare och alla är där typ hela tiden och hjälps åt. Kul är det ändå!!!
Anyway... Är lite nervös inför imorrn då jag ska jobba själv lunch plus 50 personer som ska ha lunch-konferans. Jag vet inte hur det kommer att gå, men bra förhoppningsvis =) Håll tummarna för mig!
OBS. Sov hela efter midddagen och nu är jag super trött igen så ska nog hoppa i sängs!
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0