Ben&Jerry's och 2012

Nu sitter jag här i mitt rum med mina favorit killar. Ben och Jerry! De kan alltid få mig att må bättre när jag mår piss... Jag känner mig sååå dum och tom och ensam just nu. Vad gör man då??

Visste ni att jag blev tillsammans med världens underbaraste kille i början av mars... Min första kille! Allt va så spännande och nytt. Känslorna, pirret i magen, tankarna - ja, allt. Det va en avslappnad relation vi hade, en relation jag alltid velat ha. Där man litar på varandra och kan ha egna liv plus ett liv tillsammans om ni förstår vad jag menar.. Allt va iallafall underbart tills i somras. Jag trodde att allt skulle gå bra och att lite semester inte skulle skada vårat förhållande men jag hade tydligen fel...
Jag hade bestämt långt innan jag träffade honom att jag skulle till Chile den sommaren och träffa familjen. 1 månad, hela juni va jag borta. Men det va jättebra för då kunde han åka till Göteborg och träffa sin släkt och sen skulle vi mötas i Stockholm i Juli... Men han kom aldrig. Istället så kom han tillbaka i Augusti och i mitten av den månaden så vart jag dumpad.
Han sa att han inte kunde ge mig det jag ville ha, att han hade tänkt på det under några veckor och så... Och så va det slut! Det jobbíga är att han e inte någon dålig kille nånstans. Visst han gjorde det omöjligt för mig efteråt eftersom han ville vara kompisar direkt efter och det kunde inte jag eftersom jag fortfarande hade känslor för karln, sa att han saknade mig men ville inte försöka igen eller ångrade sig inte heller. Då blir det lite knasigt men fick honom att inte höra av sig...
Anledningen till att jag berättar detta är för att idag, för inte så längesen så va jag inne på facebook och fick reda på att han har en ny kvinna i sitt liv... Jag vet inte... Det kändes konstigt. Jag vet inte om jag va arg, ledsen eller glad för han. Vet inte ens om jag kanske fortfarande har känslor för han heller... Troligen så har jag det och kommer nog alltid att ha det. Min första kärlek =) Tror alla minns sin första kärlek va?
Iallafall.... Sitter med Ben och Jerry, Chocolate Ice Cream with Marshmallow, Caramel & Chocolatey Shaped Fish! Hehe.. långt namn! Gott är det dock. Gott men farligt.
Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig. Tittade på filmen 2012 nyss - Den va bra, hade dock förväntat mig något mer.. det kändes som om det fattades nått. Kanske är det för att varken kvaliten eller ljudet va i toppform. Ska dock se den på bio snart :P hehe.
God Natt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0