De todo un poco!

Nu har det varit jul, snart kommer det nya året.  Jag har jobbat som en kratta. Hehe! Både på Texas Longhorn och Engelen. Kul har det varit =) Haft och göra.. Däremot har det gjort att jag inte hunnit träffa mina vänner så mkt som jag har velat, men det kommer väl. Allt har gått super på Texas, de verkar vara nöjda med mig iallafall.. Har kommit in i rutinerna nu också. Ska jobba där igen på Söndag =)
Julafton var väl mysig. Smarta jag köpte alla julklapparna samma dag :P hehe. Rusta is the shit!  Nej men jag hade inte hunnit handla till massa i familjen så jag åkte till Rusta vid 1 tiden och hade 1 timme på mig att hitta något till alla. Men det gick bra! =) Sen för att skippa mammas tjat så gick jag till Kungens Kurva, åt lunch och gick runt där, handla lite mat olch åt gratis pepparkakor hahaha! Bra va! Men kvällen va mysig. Valle o Micke kom, vi åt, jag träffa Ann en stund o hälsa på hennes familj som bor 2 tr upp. Sen öppnade vi presenterna kl 00.00 som vanligt. Fick massa kläder o smycken. En dansande pingvin som sjöng och va utklädd till julgran =) Jättesöt! Sen fick jag en Ultimate Love Toy, Razzle Dazzle Temptation - Lila med bling bling Hahahaha! Jätte fin. Fick den av Valle o Micke =) hihihi.
Nu har jag jobbat den dess.. är ledig imorrn =) då jag ska busa med Angelica o Hampus. Kanske träffa Mahjar senare o fika.. vem vet.
Nyår ska jag jobba hela dagen o hela natten lång! Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0