December...

God Morgon!

Imorse vaknade jag av att Angelica ringde och väckte mig vid 3 tiden... Hon är en av mina bästa vänner och mor till min gudson Hampus =) Vi pratade om att vi äter för mkt pepparkakor i år och kollade när det är dags att börja baka lussekatter...
Sen pratade vi också om att Hampus har blivit väldigt förkyld stackarn och att vi ska försöka träffas nästa vecka iallafall...
Igår gick jag och la mig ganska så sent. Pyntade våran julgran =) Fin blev den också! Det är ju början på december så! Hade filmkväll med systrarna.... Lagade lite mat, ris med wok.. mumms!
Nu sitter jag här i mitt rum, städat lite och tittar på film. Har börjat skriva ett personligt brev som jag ska använda när jag söker lite jobb... Det är nämligen så att jag jobbar nu extra på Engelen men behöver något mer, så... Ibland kan man känna sig tom, och det gör jag nu. Det känns ibland som om det fattas något. Något som jag behöver för att kunna vara lycklig och jag tror att i mitt fall så är det jobb. Im hunting!
Nej, nu ska jag laga lite middag!
See Ya Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0