Mee!

Nu är det dags igen... Att påbörja min blogg. Varför?? Det vet jag inte. Har pratat mkt med en kompis om det så... Har snott en lista av henne som man kan fylla i om sig själv. Låter som en bra sak att göra.
Namn:Gisela Rojas Basaez
Piercingar: Öronen
Tatueringar: 2 st på ryggen
Längd: 161 cm typ
Skostorlek:
39 typ
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland så..
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Kanske?!?
Dricker du:
Of course, för mkt ibland dock!
Använder du droger:
Nej!!
Röker du:
Jaaaa!
Snusar du:
Nope.
Vilket shampoo använder du: Head and shoulders
Vilken parfym använder du:
Ralph Lauren
Vad är du rädd för:

Gillar du att tvätta: Det är okey!
Gillar du Berg-och-Dalbana:
Yes!

SENASTE..

Film du hyrde:
Ojojoj! Bra fråga...
Film du köpte:
Australia/A Good Year
Låten du lyssnade på: Pachanga - Calienta Remix
Låten du hade på hjärna: Kenny Loggins - For the first time
Låten du laddade ner: Vertical Horizon - Goodbye Again
Personen du ringde: Valentina
Tv program du tittade på: No One!
Personen du tänkte på: Catta

FÖR ELLER EMOT...

Långdistansförhållanden:
Doesn't matter! Tror dock inte på det längre...
Utnyttja någon: Emot!!
Självmord: Emot!
Att använda droger:
Emot
Sex före äktenskap: Ehh...hmm
Köra onykter: Emot!
Förhållanden: För!

FAVORIT..

Mat:
Pasta!
Låt:
Massor!
Sak att göra: Umgås med vänner o familj!
Sport:
All sorts träning!
Dryck:
Loka/Ramlösa
Kläder:
Miina =)
Film: Center Stage Turn It Up
Bil: Hummer och Lamborghini

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke:
Ja
Gråtit över en flicka: Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

ANTAL..

Gånger du varit kär:
1
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Killar du kysst:
Hehe... Några stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet inte!
Ärr du har på kroppen: Massa!

Vad/vilket

Ska bli skoj:
Mysa med tjejerna på Söndag!
Ska inte bli skoj: Ändra på dygnet
Sparar du till: RESA!
Väntar du på:
Inget just nu
Pålägg som gäller:
Smör, annars blir dt torrt!
Dagens dryck: Glögg =) 

SENASTE..

Personen du fick mail av:
Facebook!
Personen du fick brev av: VeckoRevyn
Personen du fick sms av:
Catta
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Yesterday
Saken du köpte: Ben&Jerry
Du hade kul: Idag med mina småsystrar. 
Hur tidigt stiger du upp: 11 typ
Gillar du att slåss: Inte direkt
Vad ska du göra ikväll:
Sova låter som en bra ide
Är du seriös: När det behövs.
Vad är du allergisk mot: Fisk
Var har du ont: Överallt...
Använder du hårspray:
Ibland
Kan du stå på händer: Inte när jag kolla sist.
Favorit serie: NCIS, CSI, Criminal Minds

Håkan Hellström eller The Ark:
Ingen
Bright eyes eller Lars Winnerbäck:
Ingen
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Ibland
Är du glad nu: Det är jag väl
Var du glad igår: Inte så värst
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja!
Vad dansar du till:
Hip hop , R&b, reggeton m.m
Stockholm är:
Vackert
Göteborg är: en gåta.. har inte besökt det ännu!
Kan du sjunga:
Nja... När jag har tur med rösten så..
Mer värt än guld: Mina underbara vänner
Spaghetti eller makaroner:
Pasta överhuvudtaget är super!
Ett land jag helst vill besöka: Egypten!!!
Listan är tagen från catalinaprat.blogg.se - en av mina närmaste och äldsta vänner jag har =)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0