Jobb vecka!

Helloo!!

Nu har jag haft fullt upp. Jobbat jobbat jobbat heeela veckan och heela tiden.
Varje dag denna vecka så har jag gått upp kl. 07.00 och tagit míg till Bergshamra där jag har jobbat på P2, luncher. Det har varit jättekul och så har jag lärt mig en massa eftersom folk jobbar på olika sätt. Visst så kan jag the basics stuff, men det finns alltid något att lära sig. Iallafall...
Tisdag: Då fyllde Kristoffer, Cazz pojkvän år. 23 Big Ones! Det va ett surprise middag/party. Han trodde de skulle ha en mysig middag för två men så hade hon ringt alla hans vänner och hans syster =) Det va jätte kul för han anade ingenting! Vi va iallafall på Texas Longhorne i Hammarbyhöjden och åt, ca 15 personer. Jätte mysigt! Det vart dock ingen utgång för mig efter, va jätte trött och så skulle jag upp tidigt dagen efter.
Onsdag: Jobbade på Engelen efter P2. Fick skjuss till stan av en kollega... Skulle ha jobbat julbord i Albert Hall men eftersom det vart så mkt avbokat så jobbade jag istället i matsalen med Cazz då Fifi gick hem.
Torsdag: julbord på Engelen efter P2 med Thimmy. Allt gick jättebra och det va jätte kul o mysigt att jobba med honom igen då det va senast i somras som vi jobba tillsammans. Han är en helmysig person som får en att le även om man är förbannad. Hehe.
Efter jobbet gick jag, Cazz och A-K till After och drack en Newcastle på deras uteservering. Hur underbart och gott som helst =) Efter det gick vi till Kleins där det faktiskt va mkt folk och skulle ta en öl till. Det vart inte 1 öl utan minst 3 plus massa Fisch. Lagom snygg när man gick hem kl 3 på morgonen och skulle upp kl 7 på morgonen. Hehehe BUSIG!
Fredag: Efter P2 åkte jag till jobbet snabbt som attan. Det är nämligen så att Engelen firar 40 år på Lördag den 12/12. Så vi blåste ballonger i ca 1½ timme innan vi börja jobba med julborden. Idag va det jag och Ullis i Albert Hall. Hon är en underbar person, kan typ allt och är helt enkelt en stark person.. en sån person som typ Cazz. Säger vad de tycker och tänker högt, får ofta skit för det men har oftast rätt. En sån person som jag ser upp till. Iallafall.. så stressade hon mig lite. Eftersom hon inte har jobbat i servisen med julbord utan i bar och som hovmästrinna så blev hon stressad eftersom hon inte vet vart allt ligger och vi har inte så mkt tid på oss.  men det gick ändå bra. Alla blev glada och nöjda. Efter jobbet va jag sjukt trött men piggna till efter ett glas rose :P hehe! Vi satt i matsalen med en gammal vakt Tony o hans kompisar och babblade lite. 2 flaskor rose, 1 Fisch och 1 mongo-mess från en mongo person efter va jag något söt. Promenera hem, från slussen till hägersten. Smart va?!? NOOOOOOT!!!!!!! Berättar om messet imorrn.
Lördag: Idag försov jag mig. Skulle ha vart på Engelen kl 13.00 och blåsa ballonger men vakna vid 15.15 typ. Åkte dig snabbt snabbt! Och sen sprang jag ner eftersom jag skulle jobba med Emily nere i Kolingen. Allt gick bra.. Hade guld gäster =) Efter träffade vi i Mys eftersom Bella, Cazz syster fyllde 18 år och ville komma dit. Huvudsaken va att hade det kul!
Nu blir det SOOOOOOOOOOOOVA då man ska upp vid 10-11 tiden. Wisch me good luck!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0