Dream!

Hejsan Svejsan!
Har jobbat en massa med de sista julborden på Engelen. Så skönt att det är avklarat =) Men nu vart det lite knepigare med timmar. Goran åker på semester så jag har fått hans bar-pass i mys typ 2 helger.
Vill tacka Micke för att han har nu hjälpt mig att få ett jobb på Texas Longhorne i Hornstull. Idag va det min första dag och det va jätte kul. Lite nervös va jag i början men det gick skitbra! Thums up!
Imorrn jobbar jag långpanna. Lunch på P2 i Bergshamra och sen direkt till Texas. Fullt upp =) Däremot vet jag inte när jag kommer få tid att köpa julklapparna. Har vart lite seg med det i år.
I fredags avlivades Raffe, Angelicas hund =( Han hade en hudsjukdom som gjorde honom jätte illa och för att han inte skulle få lida så avlivade de honom. Min bebis! Saknar dig massor!
Nu har hon köpt en ny hund. Helrasig amstaff, flicka. Sia heter hon! Ska kanske få träffa henne på Tisdag innan personalmötet kl 18.00.
Juste! Har glömt att berätta att min syster Valle har nu flyttat. Hjälpte henne imorse med det. Jätte fin 2:a är det. I Hässelby gård. =) Jag vill också flytta och ha en egen lägenhet. och en liten vovve =) Min dröm. Flytta (det spelar ingen roll vart), ha ett bra jobb och en vovve! Det är allt jag önskar mig nu. Inget annat. Det känns som om jag har fastnat lite i mitt liv. Har inte hunnit göra det jag vill göra. Resa, flytta och bara ha mitt egna lilla liv.

Varför ska det vara så svårt att släppa taget och dra sig fri från tryggheten och leva lite??????
Jag förstår inte.... Jag har nog drömt om det tusen gånger och varit jätte nära på att bara dra. Lämna allt och hitta mig själv. Men det är något som stoppar mig och jag vet inte riktigt vad det är. Men något är det iallafall.  Måste bara hitta det antar jag...

Aja! Ska sova nu. Ska upp kl 7 så...
Puss o Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0