20 april 2010

Yo Yo!!
Hur står det till med alla glada o sura, fina o fula???
Här sitter jag i Hagsätra med Catta hemma hos hennes farmor, väntar på att maten ska bli klar =) och hostar lungorna ur mig. Idag är jag ledig från all jobb. Det va meningen att jag skulle träna med fru, men vi hoppade det eftersom jag inte riktigt är frisk.

I Söndags jobbade jag på Texas. Allt gick jättebra... Vi sålde runt 20, så det va bra med folk men ändå lugnt o skönt. Det e så underbart när det bara rullar på. =) Efter åkte jag till Engelen där Cazz, Thimmy, Barbro, Uffe, Ida och Mackan satt och blev lite salongsberusade. Efter Engelen gick jag, Cazz, Ida o Mackan till Danne på JT's bakficka och tog en öl innan jag åkte hem.

Måndagen va jag heeelt död! Jag ville verkligen inte upp. Kl 7.20 ringde telefon-helvetet... och tydligen fortsatte den ringa i typ 2 timmar när jag gick upp. Sen som alltid! Goodie Gisela =)
Hur som helst... Dagen gick. Sov hela tågresorna fram o tillbaka. När jag satt på tåget på väg till Texas från P2 med solbrillorna på försökte jag läsa tidningen, vilket inte gick så bra. somnade var 5:e minut och tappade tidningen på karln som satt framför mig :P HAHAHAHAHAHAHA!!! Såå typiskt mig. Till slut gav jag upp, la ifrån mig tidningen och decka. Hehe.

På Texas gick allt jättebra. Det va såå lugnt att när vi gick därifrån så hade vi dammat av ALLT. Då menar jag allt också.. Tavlor, lister, flaskor, hyllor, glas, salt & peppar kar, tandpetar-skålar m.m.
Det vart en överraskningsmåndag med kinderägg =) Keke ville inte ha sin så jag har gömmt den i restaurangen. Hoppas han hittar den.
Efter jobbet åkte jag till Engelen för att vänta på Catta o Leslie som skulle komma in till stan för en liten "utflykt" till Golden Hits! Hahaha...Party Party! Nej men fan vi hade kul, även fast det inte va så mkt folk!

När jag va på väg hem med nattbussen fick jag samtal av Catta att hennes nycklar va i min väska så det va bara att hämta mina saker hemma, ringa taxi och åka dit, till Hagsätra.
Jag ringde taxi kurir och gissa vem som satt bakom ratten..... Det va Idas pappa =) Komiskt. Men det va kul. Han är jätte trevligt. Man märkte att han va trött. Tänk o börja kl 18 och fortfarande kör kl halv fem på morgonen.. Nästan 12 timman juh!

Anyway! Ska försöka koppla min mobil till datorn samt äter lite glass =)
Ses senare!! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0