8 April 2010

Helloooo!
Idag har jag vart duktig och tränat med min fru Tazz! Fick reda på att hon precis har flyttat till Östbergahöjden, nära o bra =) Då får man kanske träffa henne lite mer och oftare!
Vi träffades vid ett tiden för att träna på 24 Fitness i Hornstull. Därefter gick jag o jobba. Öppnade med en ny tjej, Alexandra. Det va hennes första gång idag så jag visade henne allt så att hon kan öppna själv sen. Allt gick bra på jobbet... Det va väldigt segt i början, men sen kom packet!
Har precis kommit hem, ska sätta på en rulle och somna till den =) Ska upp tidigt imorrn, kl 7 och jobba lunch istället för syster. Tanten ska till Holland imorrn... Jag vi också!!!!!
Men men... God Natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0