Lite sjuk...

Hello!!

Sitter nu på mitt rum, halsen är paj och jag hostar livet ur mig. Annars mår jag faktiskt ganska så bra =)

Tänkte berätta lite kort om var jag har haft för mig sen jag sist skrev...
Jag har jobbat en massa. Engelen har precis börjat med sina studentskivor så har fått lite timmar där. Söndagar och måndagar jobbar jag nu fast på Texas Longhorn vilket känns väldigt skönt. Varker Tyrol eller Gaudi har hört av sig mer, men vi får se vad som händer...

Jag har börjat träna lite mer med Marre. Om vi inte går till gymmet så går vi på promenad eller nått. Träning får vi iallafall.  =) Var hemma med Marre och systrarna under våffeldagen, lagade en MASSA våfflor =) Mumma!


Hmmm... vad har jag gjort mer?? Ehh jo jag har vart på Ambassadeur med tjejerna från Engelen. Det va helt okey kan jag säga... Not my kind of place. Men det va kul o se vad det va för ställe... Variera lite än vad man brukar gå på.

Men typ det.... När jag inte jobbar så försöker jag träffa mina vänner typ =) hehe.


Nej men ska sätta mig med mina herrar Ben&Jerry och titta klart på filmen Snakes On A Plane med Carro och Ailin! Chaooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0