Senaste veckan....

Hello Hello!
Nu är det nästan en vecka sedan jag sist skrev. Jag har jobbat som en dåre, långpannor nästan varje dag... På Måndagen efter jobbet så träffade jag Catta och Leslie, vi åkte till Golden Hits och parta till det lite i ca 1 timme eller nått. Hehe.
Tisdagen träffade jag Marre, Angelica, Hampus, Malin och Noelia. Vi gick runt i Liljeholmen, lunchade och myste en massa. Vi träffade på Jocke i Liljeholmen, handlade mat och lite vin. Jag, Marre och Jocke åkte sen hem till honom då Ida kom 5 min senare, vi åt Tacos, snacka massa skit, skypa med Jennie och åt lite efterrätt. =) Mumma!
Onsdagen jobbade jag på Engelen, studentskiva Tyresö gymnasium. Efter jobbet, dvs. kl 3 gick jag o träna med Tazz på 24 fitness. Vi vart klara strax efter kl 5. Hur skönt som helst =)
Torsdag jobbade jag studentskiva igen, Östra Real. Efter jobbet tog vi en öl på JT's bakficka och avslutade kvällen på Kleins med A-K, Fia, Viktoria, Thimmy, Dimman och Danne. =)
Fredag jobbade jag lunch på P2 med Valle. Va super trött. Slutade kl 15 och åkte till stan på jakt efter en ny mobil. Min är super döende =( Så nu har Gisela blivit en modern hightech flicka med en ny Sony Ericsson Vivaz mobil. Önska mig lycka till :P
Efter att jag har köpt mobilen så träffade jag Marie. Vi fikade på Åhlens medans vi väntade på Marre. Efter det gick vi runt i stan och letade efter en dop present till Noelia. Vi åt på Novas cafe, fetaost och spenat paj =) Gott gott!
Marre kom hem till mig senare på kvällen när jag försökte få liv i mobilen, vi tog en natt promenad med Roxana till Shell och handlade dricka o Billys Pan Pizza samt glass for the road!

Nu sitter jag här i vardagsrummet med Marre, titta på film och skriver i bloggen. Ska strax fixa i ordning mig för att gå o jobba på Engelen.

See Ya Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0