Min Födelsedag =)

Jaha...
Då vart man 22 år gammal! Min födelsedag va underbar. Vill tacka alla som delade den kvällen med mig. Kommer dock fira med familjen den 28:e =) Då anländer presenterna!

Anyway. Onsdagen jobbade jag på Engelen, studentskiva, 3:e året i rad med Cazz =) Helt sjukt och hur underbart som helst. Jag märkte nada! När vi kom till jobbet började vi bygga ihop borden och duka, sen åt vi. Kyckling i curry med ris =) Gott, dock lite spicey! Ingenting lite creme fraishe kan fixa!
Efter det gick vi o bytte om, vi hade bråttom eftersom hovet skulle inte komma förrän kl 18. Cazzandra sprang före mig.... och när jag kom ner så stod de o sjöng "Ja må hon leva" med god god tårta och fin fina blommor =)
Efter jobbet kom Valle o Sandra.. Vi gick ner till JT's bakficka, drack några öl och några shots. Min fru Tazz kom också efter jobbet =) När han stängde så rullade vi vidare. Hamnade på Engelen och dansade loss lite med öl, shots och Long Island Ice Tea!!!! Super gott. När de sen började stänga vid halv 3 sprang vi till Kleins där festen fortsatte! Träffade några nissar där som bjöd på drinkar o shots.
Sen gick jag o fru till Donken för natta-mat. Mumma för McFeast!! Taxi hem. Vi konstaterade att det tar 7 min med bil mellan henne och mig. Hehe

Torsdag vaknade jag av att min syster ringde o väckte mig för hon undra om jag kunde jobba lunch åt henne.. Hon mådde inte så bra efter natten innan =) Tyvärr så kunde jag inte. Det är så att jag hade redan fixat planer. Så vid ca 1 tiden så gick jag till mammas jobb med en bit tårta som hon hade bakat dagen innan för o fira med henne en snabbis =)
Efter det tog jag 14.47 tåget till strängnäs för o fira min födelsedag med min andra familj =) När jag kom fram så hade de gjort en av mina favorit maträtter, Pollo Arverjado Mumma mumma!
Och efter det började jag o Catta baka min tårta. Smörgåstårta med kyckling, skinka och ägg =)
De tre olika rörorna och hemmagjort mayonäs =)



Catta njuter av o baka!



Tårtan färdig! Jätte god va den också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0