Utkast: April 29, 2010

Hallå Hallå...  =)
Helgen va helt sjuk på jobbet. Massa gäster o sålde en massa =) Som jag sa till en kompis: "Det kändes som om man brev våldtagen från alla håll o kanter och 40 gånger om!"

Lördag kväll åkte jag till 54 i Medis för att träffa Marre o Marie som va där med Malin, Frida o gänget. Sprang förbi Göta Källare också o hälsade på grabbarna i dörren samt min fru Tazz =)
Söndag jobbade jag Texas, måndag jobbade jag P2 sen Texas och tisdag va jag i Liljeholmen först o handla sen jobbade jag på Engelen studentskiva till stängning.

Igår, onsdag firade jag min födelsedag med familjen och några vänner.. De som kom va: Angelica med Hampus, Marre, Malin med Noelia, Catta, Isabel, Ann och min syster Valle med hennes kille Micke. Marianne kom senare. Jag och min syster Carro, världens sötaste, gjorde smörgåstårta =) och sen en vanlig tårta till efterrätt. Fick fina presenter, exempelvis: en sacko-säck, drinkbok, berlock armband, väska, örngott och massa annat smått o gott =) Plus så fick jag mitt påskägg från syrran! En helt underbar dag med familjen, vännerna OCH Barcelona-Inter matchen!! Det positiva med matchen va att Barca vann, men det tråkiga va att de gjorde inte tillräckligt med många mål för att komma till finalen!
Somnade vid 1 tiden, hade nvart vaken i 2 dygn nästan så det va okey =)

Men men... ska soooova nu. somnade nästan på tårtan. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0