Halv dålig..

God morgon!

I Torsdags morgon kl 9.30 hade jag intervju i Liljeholmstorget med cheferna från O'Learys som ska öppnas där i Juni. Va hur nervös som helst, ringde Angelica och pratade lite med henne på väg dit. Hur som helst så tror jag att det gick ganska så bra. De skulle höra av sig nästa vecka om jag får det eller inte. Så håll tummarna för mig =) Efter det så jobbade jag studentskiva på Engelen, Tullinge gymnasium. 83 personer på middagen, 160 efterinsläpp och allt gick bra bra!

Fredag, Valborg! På dagen åkte jag hem till Cazzandra och hjälpte henne tvätta. Efter det åkte jag till Texas Longhorn och jobbade. Allt gick jätte bra ända tills jag åt. Fick såååå ont i dagen, hade spykänsla hela kvällen och bara mådde dåligt. Tror att det kan ha varit att jag har ätit smörgåstårta varje dag och nu fick jag riktig mat.. typ. Jag vet inte. Åkte hem vid 10 tiden... Men nu mår jag mycket mycket bättre! Pratade med Marre i telefon igår, samt skypa. Och imorse med. Hon ligger också hemma och är sjuk, min stackars lilla sötnos! Tycker synd om dig syrran.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag jobba. Wish me luck =) Hihi.
Fredag, Valborg! På dagen åkte jag hem till Cazzandra och hjälpte henne tvätta. Efter det åkte jag till Texas Longhorn och jobbade. Allt gick jätte bra ända tills jag åt. Fick såååå ont i dagen, hade spykänsla hela kvällen och bara mådde dåligt. Tror att det kan ha varit att jag har ätit smörgåstårta varje dag och nu fick jag riktig mat.. typ. Jag vet inte. Åkte hem vid 10 tiden... Men nu mår jag mycket mycket bättre! Pratade med Marre i telefon igår, samt skypa. Och imorse med. Hon ligger också hemma och är sjuk, min stackars lilla sötnos! Tycker synd om dig syrran.
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag jobba. Wish me luck =) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0