Söndag den 2 maj 2010

Tjeeeena! 

Lördag... Magen mådde super bra. Allt gick jätte bra på jobbet me. Mycket människor och sålde mer är fredsgen. Efter jobbet kom Veras karl Alex och Rickard (som har jobbat på Engelen en gång i tiden), som hade jobbat på Texas Skånegatan för o ta en öl. Alex, Rickard, Micke, Vera och jag vart kvar till nästan 2 på morgonen... Jag drack vatten hela kvällen eftersom jag skulle gå o träna efter!

Så vid 2 tiden på morgonen lunkade jag upp till 24Fitness på Hornsgatan, hade hela gymmet för mig själv =) Hur skönt som helst. Tränade i ca 1 ½ timme co htod en lång lång dusch efter... Vi har ju inte haft något varmvatten i helgen så har snabbduschat med kall vatten. Så nu passade jag på. =)
Träffade Mr Joker på tunnelbanan hem.. Han hade också tränat :P Biceps på ett nytt träningsställe, The Lab. Hehehe Det e bra det!!!!

Söndag.... Inte lika kul mage!! Usch fy o blä säger jag bara.. Jag åt en bra frukost, (3 kväckebröd med keso, tomat o örtsalt samt te med mjölk) gick till jobbet, åt lunch, (ris med köttgryta) och bomben slog. Bubblig, gasig, uppror... jag vet inte vad jag ska säga.. Min mage levde sitt egna lilla liv!Sprang på toa var 5:e minut.... Usch.

Har precis vaknat och va tvungen att springa på toa. Förhoppningsvis blir allt bättre idag. Måste nämligen till jobbet snart, och det tar ett tag o komma dit så.. Önska mig lycka till =)

Skriver när jag kommer hem! Byee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0