The Weekend

God Morgon allesammans =)
Helgen har varit HELT underbar! Tagit det lugnt, umgåtts med vänner plus att solen har tittat fram och stekt. Kan det bli bättre?
Fredagen åkte jag till Sollentuna för att träffa Angelica och Hampus. Vi shoppade lite samt fikade gott gott. Hamnade hemma hos henne till kvällen då vi åt sallader till middag och myste ute på balkongen med solen och åskan =) Efter heldagen med mina älsklingar så åkte jag till en kompis i Östbergahöjden. Skulle få nycklar av henne då jag ska vara kattvakt i några dagar =)
Lördagen blev det Skansen med Marre Angelica och Hampus =) Woho!!! En helkul dag med jätte fint väder och underbart sällskap =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0