Fredag den 14 maj 2010

Tjena mittbena!
Tänkte berätta lite snabbt om veckans gång....

Tisdag: Jobbade jag lunch på P2 åt min syster för hon vart sjuk, sen jobbade jag Engelen studentskiva. Kärrtorp gymnasium. Åt nattamat på After Bar med Cazzan och A-K =)

Onsdag: Jobbade jag lunch på P2. Efter det åkte jag in till stan, Försvars departamentet för att hälsa på Ann som jobbar där. Hämtade min almenacka som jag hade glömt hos henne sist. Ringde Thimmy sedan, åkte till hans jobb. Ett litet cafe precis vid Musikmuseet och tog ett glas rose =) Mumma!
När jag sedan kom hem vid 9 tiden ringde jag Marre och bjöd henne på middag. Lagade pasta med falukorv i kokosmjölk och wokgrönsaker. Jättegott vart det! Juste... Shoppade lite på systemet också. Lite vin och en Bacardi Mojito =) hehe.
Skulle titta på Avatar med deckade redan vid matbordet. Sååå trött va jag den dagen =)

Torsdag: Upp tidigt och tvätta. Tvättmedel och sköljmedel va slut så sprang till Willys o handla, samt handlade frukost. Jobbade på Engelen, studentskiva. Det va ett gymnasium på Södermalm. (kommer inte ihåg vad den hette).
Vill Gratta IDA som fyllde 22 år =) Happy Birthday darling!

 

Idag är det fredag. Jobbade på Texas Longhorn med Vera, Otto, Amira och Daniel. Ganska så dött. Men vi hade kul ändå =)


Har precis sett ett mail från Peter på O'Learys om dagarna innan öppningen. Helt sjukt! Ska visa:

Fredag den 4 juni: Infomöte

Lördag den 5 juni: Infomöte

Söndag den 6 juni: Infomöte

Måndag den 7 juni: Utbildning i "Spirit of O'Learys"

Tisdag den 8 juni: Utbildning i "Spirit of O'Learys" samt provsmakning av menyn.

Onsdag den 9 juni: Day Run!! Testar personal, lokat och mat. Ca 60 gäster inbjudna.

Torsdag den 10 juni: Inbjudning av personalen i gallerian.

Fredag den 11 juni: PREMIÄR!! 600 VIP gäster är inbjudna.

 


Mamma mia säger jag bara.. Men kul ska det faan bli!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0