Vecka 18

Go kväll =)

Ojojojoj... vet inte vart jag ska börja så jag tar det lite snabbt, de största händelserna.

- Först och främst så har min mage vart upp och ner, så jag besökte läkaren i onsdags. Fick göra två baja-maja prover och hon trodde att det va magkatarr men vi får se. Hon har ej ringt tillbaka =( Vill bara veta vad det e...

- På tisdag morgon ringde telefonen när jag satt på tåget på väg till lunch jobbet. Det va chefen från O'Learys som undrade om jag fortfarande va intresserad, jag sa ja och jag fick jobbet!!!!! Wiiiieeee! Börjar i juni. Han skulle skicka massa papper nästa vecka via mail. Så.... jag sa upp mig från Engelen (grattis till mig) =) Nu e det bara Texas kvar, vilket blir imorrn. Wish me good luck =)

- I Onsdags gick jag till polisen då jag skulle fixa mitt pass och id kort. Det va en väldigt fin fin polis som tog hand om mig =) Flörtade kanske liite för mkt. Men det lönade sig eftersom jag fick mess på torsdagen om att passet va klart. =) Hehe. Och på Fredagen fick jag mess om att mitt id kort va klart. Speedo.poliser=) Me Like!! Hehe

- Fredag efter lunch jobbet åkte jag med Marre till polisen och skulle hämta mitt pass och idkort. Typiskt nog så stängde de kl 3, tiden då jag slutade jobbet. Så istället så gick vi på bio och såg The Last Song. Helt okey film. Fick nog en tår där någonstans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0