God Morgon Vinter!

Det va en gång en flicka som älskade snön... Hon bodde i Tyresö och jobbade kvällar och nätter, vilket gjorde att dagsljus inte va det hon såg mycket av.
Men en kylig januari morgon vaknade hon långt innan alarmet gick och då såg hon det. Den fina fluffiga snön falla från skyn! Så vacker för hennes ögon!

Älskar snön så otroligt mkt! vet inte riktigt varför eller hur det är möjlig när jag är en "värme" människa...? Det känns bara som om vad som helst kan hända när det finns snö. Folk blir på något sätt glada och yngre i beteendet. Jag blir det iallafall... :) Igår hade jag lite snöbollskrig med vakten från mitt jobb, under arbetstid (ups..) hehe. Men till mitt försvar så ska man ha roligt på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0