Kleins!

Nu har det varit ett tag sen jag va på Kleins.. Men det är mitt andra hem :) Kleins är en liten krog i Gamla Stan som jag har gått till i snart 5 år skulle jag tro. Helt underbart!!

Alla som jobbar där är anledningen man går dit för. Danny, Ashar, Josef, Elias, Micke, Daniel m.m... De är fantastiska människor!
Men min första anledning till att jag går dit efter jobbet mest är för att träffa mina vänner från Engelen och Bastian :) Så som jag jobbar är det inte lätt att träffa folk, och går jag inte dit blir det en ond cirkel jag får igång.
Sova - jobba - hem - sova - jobba - hem.
Inte kul! :(

Iallafall!
Villa bara ta chansen att gratta Leo Messi till vinnaren av Guldbollen! Han förtjänar det!!! Världens bästa OCH mest fantastiska spelaren i världen!

Nu sitter jag i Omars bil på väg hem till Tyresö, (ska bara släppa av Bastian i Solna först) sen ska jag sooooooova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0