Konstiga dagar?

Har du någonsin haft en skum känsla i magen som vägrar att försvinna? En som bara finns där och irriterar och växer....? Som gör det omöjligt för dig att slappna av, ta det lugnt eller ha riktigt kul.....?

Kan säga så här.. Jag har den!! Konstant! Och jag vet inte vad jag kan göra åt saken?! Har aldrig varit så här vilsen och ofokuserad, att jag vet inte vad jag ska ta mig till. Sjukt jobbigt!

Man kommer hem, vilket vanligt vis leder till mat och tv en stund för att varva ner. Nej nej! Inte nu längre... Nu kommer man hem, sätter sig på soffan och i nästa sekund har man försovit sig..! Ingen mat, ingen toa, ingen byte av kläder eller funktion av alarm what so ever!!

Hjälp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0